Benvenuti à i nostri siti web!

Scopu di l'applicazione di l'industria di rulli elettrici

U rullu elettricu pò guidà a cintura per correre.Avvolge u cinturione chjusu chì passa per tutta a lunghezza di u trasportatore è hè guidatu da a testa di a macchina.U rullu elettricu conduce u cinturione per correre continuamente nantu à u quadru di cinturione, trasporta i materiali nantu à u cinturione trasportatore à a testa di a macchina, li trasferisce à l'altri equipaghji di trasportu, è infine trasporta i materiali à a destinazione o bin di misurazione, in modu di realizà u trasportu cuntinuu di materiali.Chì industrii ponu esse aduprati u tamburinu elettricu cum'è a putenza di u trasportatore di cinta è l'equipaggiu di elevazione?

Tamburinu elettricu
1. Si pò rimpiazzà u dispusitivu di guida esterno anchiamènti usatu di tippu di riduzzione di mutore, chì hè usata à furmà un conveyor cinturione.Puderà trasportà materiali in massa cum'è carbone, minerale, sabbia, cimentu è farina, è ancu sacchetti, equipaghji è altri prudutti finiti.
2. Struttura simplice è compacta è pocu spaziu occupatu.
3. Hè ben sigillatu è adattatu per i posti di travagliu cù alta concentrazione di polvera, umidità è fangu.
4. U mudellu di utilità hà i vantaghji di usu cunvene è mantenimentu, funziunamentu sicuru è affidabile è longa vita di serviziu.
5. Meno cunsumu d'energia è faciule da realizà u cuntrollu centralizatu.
6. Si pò scuntrà i bisogni di vari backstop, frenu, rivestimentu gomma, etc.

lfgh

Per riassuntu, si pò truvà chì u roller elettricu hè un dispusitivu di trasmissione di putenza, chì pò travaglià in un ambiente di travagliu duru.Per quessa, hè largamente utilizatu in a minera, a metallurgia, l'industria chimica, u carbone, i materiali di custruzzione, l'energia elettrica, u granu, u trasportu è altri dipartimenti.U roller elettricu di e machini di trasmissione Yexin hè divisu in parechji tippi, cum'è roller elettricu oliu è cusì.L'impresa presta attenzione à a qualità di u produttu tuttu l'annu.A qualità di pruduzzione pò certamente rassicuratevi, è u serviziu post-vendita hè ancu di alta qualità.Sè avete bisognu, pudete cuntattate o visitate direttamente!Diversi tipi è specificazioni di riduttori, acquisti di rulli elettrici, benvenuti à cunsultà!


Tempu di Postu: Apr-13-2022